Weterynarz Wesoła, Weterynarz Sulejówek, Weterynarz Mińsk Mazowiecki, Weterynarz Halinów, Weterynarz Dębe Wielkie, Weterynarz Józefów, Weterynarz Dobre

Leczenie i profilaktyka

W naszej Przychodni kładziemy nacisk na leczenie przyczyny choroby, a nie tylko jej objawów. Ważne jest dla nas polepszanie stanu i kondycji u zwierząt przewlekle chorych i starych, a tym samym przedłużanie im życia w komforcie.

Staramy się nie tylko leczyć, ale również edukować właścicieli w zakresie profilaktyki chorób zakaźnych, przewlekłych, charakterystycznych dla ras czy wieku zwierząt. Dzięki temu możemy wcześniej wykrywać pewne nieprawidłowości, by móc skuteczniej je leczyć. Rozwijamy cały czas ofertę, będąc uważni na potrzeby Państwa zwierząt. Nasza oferta ostatnio rozszerzyła się o terapię komórkami macierzystymi wykorzystywaną m.in.  w schorzeniach ortopedycznych czy neurologicznych.

Zajmujemy się:

•    Leczeniem i profilaktyką psów, kotów, gryzoni, zajęczaków, gołębi, drobiu oraz koni
    •    Leczeniem chorób zakaźnych
    •    Kardiologią, chorobami płuc, układu moczowo-płciowego, pokarmowego, nerwowego
    •    Okulistką
    •    Dermatologią (w tym leczeniem chorób uszu, zatok okołoodbytniczych) wraz z alergologią
    •    Endokrynologią (leczeniem niedoczynności, nadczynności gruczołów)
    •    Prowadzeniem pacjentów przewlekle chorych (cukrzyków, z wieloma jednostkami chorobowymi)
    •    Stomatologią (chorobami przyzębia)
    •    Leczeniem onkologicznym (chirurgia, chemioterapia)
    •    Leczeniem chorób krwi (autoagresji, anemii, białaczek)
    •    Leczeniem chirurgicznym (chirurgia tkanek miękkich oraz ortopedia)